Политика за Отказ от Поръчка
1. Право на отказ от поръчка
1.1. Всеки клиент има право да откаже поръчка, която все още не е получена, като му бъде възстановена цялата заплатена сума.
1.2. Клиентът също има право да откаже поръчка в рамките на първите 14 (четиринадесет) календарни дни от датата на получаване на стоките. В случай на отказ след получаване на стоките, те трябва да бъдат върнати в състоянието, в което са били получени.
1.3. За да упражни правото си на отказ, клиентът трябва да изпрати официален имейл за отказ на поръчка на адрес: contact@relife.bg, като посочи желанието си за отказ, номера на поръчката и причината за отказа.
2. Условия за връщане на стоки
2.1. Ако поръчката вече е получена от клиента, той е отговорен за връщането на стоките до търговеца. Стоките трябва да бъдат върнати чрез куриерска услуга „Спиди АД“ на адрес: гр. София, бул. Черни Връх 190, Магазин Relife - партер, всеки официален работен ден между 10:00 ч. и 19:00 ч.
2.2. Клиентът носи отговорност за разходите, свързани с връщането на стоките, и за осигуряване на безопасното транспортиране на стоките до търговеца.
3. Право на търговеца да откаже поръчка
3.1. Търговецът си запазва правото да откаже всяка поръчка, която счита за невъзможна за изпълнение, включително, но не само, поради липса на наличност, технически грешки или други причини, които правят доставката невъзможна.
3.2. В случай на отказ от страна на търговеца, клиентът има право да избере друг продукт или да получи обратно платената сума. Търговецът ще уведоми клиента за отказа чрез електронната поща или телефонния номер, използвани при направата на поръчката.
3.3. Търговецът ще информира клиента за невъзможността да изпълни поръчката възможно най-бързо, но не по-късно от 3 (три) работни дни от датата, на която е установено, че поръчката не може да бъде изпълнена.
4. Условия за връщане на средства
4.1. Възстановяването на средствата ще бъде извършено по същия начин, по който е извършено първоначалното плащане, или чрез банков превод по сметка, посочена от клиента, в срок до 14 дни от датата на приемане на върнатите стоки.
5. Актуализация на информацията на сайта
5.1. Информацията на сайта се актуализира редовно от администратора на сайта - "Ес Би Ай Джи ЕООД", който поема отговорността за поддържането на най-точната и актуална информация.
5.2. В случай на информационни грешки, администраторът се ангажира да коригира грешките в разумен срок, но поради висока натовареност и динамика в наличностите, корекциите може да отнемат време. Администраторът не носи отговорност за подобни забавяния, а клиентите се насърчават да се позовават на горепосочените условия за уведомяване.
С приемането на настоящата политика за отказ от поръчка клиентът потвърждава, че е запознат с условията и ги приема, както са описани по-горе.